Christian Have


Udgivelser

Kreativ vækst via New Media

Om strategisk brug af sociale medier

Afklaring af værdien af sociale medier i det strategiske perspektiv, potentialer, konsekvenser og ledelsesmæssige udfordringer, er hvad denne titel sætter et konkret fokus på. Bogen viser samtidig, hvordan kreativ vækst kan skabes ved at benytte sociale medier som ledelsesværktøjer – og ved proaktivt at tænke dem ind i virksomheder og organisationer generelt.

I professionelt øjemed ligger værdien af de sociale medier i udvekslingen af dynamiske relationer, og det er afgørende, at vi får afklaret, hvad vi skal bruge disse til i et strategisk perspektiv. De medier, der bærer vores kommunikation, har ændret sig radikalt de seneste år – og de fortsætter med stor hast at udvikle sig. Dette vil naturligt påvirke vore organisationer og den måde, vi leder organisationerne på.

Gennem en bred vifte af cases afdækkes hvilke parametre, der gør sig gældende i det sociale medieunivers. Heraf kan man uddrage tendenser, lade sig inspirere, afprøve tilgangene og generelt bruge pointerne og anvisningerne i sine egne daglige beslutningsprocesser.

Læs mere
Udgave 01, 2013 | 172 sider | ISBN 9788757427219

Pris

Papirbog
260,00 kr
Medlemspris
208,00 kr